top of page

Radio intern in benzinării. De ce ?


Pentru că sunt foarte mult pe drum, mai ales când sunt în țară, intru în foarte multe benzinării. Să alimentez, să mă dezmorțesc sau pentru că beau foarte multă apă iar aceasta nu se evaporă pur și simplu din organism.

Astfel, văd foarte multe în aceste locații, de la atenția pe care angajații o arată față de clienți și până la mici detalii. Fiind om de radio de peste 20 de ani observ, de fiecare dată, care e ambientul sonor al acestor stații de carburanți și, în cea mai mare parte din ele, se difuzează posturi de radio la alegerea angajaților. Sau posturi tv, mai nou, în unele benzinării care au ales, datorită taxelor către UCMR-ADA, UPFR și CREDIDAM să nu mai investească în sistem de sonorizare (deși taxele către aceste organisme de gestiune colectivă tot trebuie achitate chiar dacă muzica e difuzată de pe un canal tv !).

Pe lângă dezavantajul că plata taxelor către organismele de gestiune colectivă nu le oferă și muzica ci doar posibilitatea de a difuza orice, difuzarea unor posturi de radio are un mare dezavantaj: promovarea concurenței directe ! A, și faptul că nu te folosești de faptul că ai clientul în spațiu ca să îi transmiți mesajul tău.

De foarte multe ori am auzit într-o benzinărie, la radio, reclama concurentului direct. Chiar dacă și lanțul respectiv de benzinării se promova pe același post de radio, asta făcea și concurența, astfel că reușea șă-și transmită mesajul exact acolo unde îl interesa cel mai mult: în locațiile concurenței !

Aflam, în timp ce alimentam, că la concurență sunt carburanții mai ieftini în week-end... Sau că în altă parte, primești puncte la alimentare, puncte cu care mai apoi își achiziționezi anumite produse de voiaj.

De ce nu ți-ai folosi ambientul sonor în mod eficient, difuzând piese muzicale dedicate clientului tău și, între ele, să îi spui tot ce are nevoie să știe referitor la serviciile pe care i le oferi, promoțiile pe care i le-ai dedicat sau orice mesaj care te ajută în crearea unei relații cât mai durabile cu el ?

Orice ai vrea să-i spui, o poți faci în câteva minute, centralizat. Vrei să te adresezi doar clienților dintr-o anumită zonă sau dintr-un singur oraș ? Poți face și asta.

Poți difuza mesaje punctuale pe o singură locație.

Serviciul pe care îl oferim este testat în 64 de țări la nivel mondial în ultimii 22 de ani și îl ai acum și în România.

Mai mult, vine cu scutirea de plata taxelor pentru comunicare publică ambientală către organismele de gestiune colectivă (UCMR-ADA, UPFR și CREDIDAM) deoarece, prin contractul cu noi devii titular de drepturi de autor și drepturi conexe pe întreg catalogul ope care îl difuzezi.

RECENT POSTS

FEATURED POSTS

FOLLOW US

  • Grey Facebook Icon
  • Grey Twitter Icon
  • Grey Instagram Icon
  • Grey Google+ Icon
  • Grey Pinterest Icon
bottom of page