Branding prin muzică bine aleasă
Muzica este un element cheie (desi este subevaluat) într-un amestec de vânzare cu amănuntul al unui magazin: muzica potrivită are potențialul de a pune oamenii in starea de spirit adecvata, de a defini imaginea mărcii, de a atrage clienți și de a crește oportunitățile și veniturile din vânzări.
Ritmul, volumul și stilul muzicii pe care o difuzati pot contribui la comunicarea cu clienții asupra personalității mărcii dvs. chiar înainte de a intra pe ușă.
Muzica este un indiciu atât de eficient față de imaginea unei mărci încât este adesea suficient să se audă cateva acorduri care ies din magazin pentru a realiza personalitatea mărcii și a produselor.
Imaginați-vă că vă aflați la mall și căutați să vă cumpărați un costum. Probabil că nu veți intra în magazine care vor difuza hip-hop sau dance, deoarece este puțin probabil ca ele să aibă la vânzare îmbrăcăminte formală. Pe de altă parte, dacă căutați o nouă pereche de adidași sau snickerși, ar fi probabil să intrați într-unul din acele magazine, atrași de ritmurile menționate.
Dacă v-ați gândit la optimizarea sau rebrenduirea magazinelor dvs., muzica poate fi un instrument puternic pentru a vă atinge obiectivele de re-proiectare a mărcii.
RadioSparx România este reprezentantul RadioSparx, furnizor de servicii muzicale în 64 de tari de pe întreg mapamondul de peste 30 de ani.
Gândim și realizăm playlisturi dedicate afacerii d-voastră, fără a mai fi nevoiți să achitați taxe către UCMR-ADA, CREDIDAM și UPFR. În plus, producem și/sau programăm spoturi audio pentru promovarea afacerii d-voastră.
Iată cum sună una din cele peste 500.000 de mii de piese muzicale din catalogul RadioSparx:
#utilizatordemuzica #taxededifzuaremuzica #taxedemuzica #licentamuzica #muzicainhoteluri #drepturideautor #titulardedrepturi #credidam #muzicainmagazindejucarii #muzicainmagazin #entitateindependenta #licentaneexclusivamuzica #muzicacudreptdeautor #legea81996 #instoreradio #muzicaambientala #entitateindependentademanagement #organismedegestiunecolectiva #upfr #ucmrada