Caută
  • Horatiu Coldea

Muzica influenteaza achizitiile


Multiple cercetări arată că muzica poate influența ceea ce aleg cumpărătorii și cât de mult cumpără.

Un studiu din 2005 a demonstrat că oamenii tind să cheltuiască mai mult pe achiziții de impuls atunci când au parte de muzică în locația în care se află. Efectul a fost prezent chiar și atunci când oamenii nu au observat muzica care se difuza în magazin, demosntrânduse astfel că muzica are un efect subconștient (dar foarte real!) asupra obiceiurilor de cumpărare.

Și mai interesant, tipul de muzică folosit poate acționa ca un declanșator al anumitor achiziții.

Muzica clasică, de exemplu, s-a dovedit că influențează cumpărătorii către articole mai scumpe. Oamenii de știință cred că e posibil ca muzica clasică să evoce sentimente de înaltă calitate și eleganță, influențând astfel deciziile de cumpăre în această direcție.

Dacă dețineți un magazin de elegant, cu produse scumpe (fashion, bijuterii, etc.) ar trebui să luați în considerare redarea în locații a melodiilor clasice ca fundal pentru clienții dumneavoastră.

Dă un click aici și ascultă unul dintre radiourile noastre dedicate muzicii clasice și vezi dacă se potrivește în lanțul tău de bijuterii sau în magazinele de haine elegante pe care le administrezi: https://www.radiosparx.com/default.cfm/pl.20

Într-o cercetare frecvent citată în domeniu, publicată în revista Nature în 1997, cei care au realizat-o a difuzat diverse tipuri de muzică într-un magazin de vinuri. Au descoperit astfel că atunci când difuzau muzică franceză oamenii cumpărau mai multe vinuri franțuzești; când muzica provenea din Germania, oamenii au cumpărat mai multe vinuri nemțești. În mod uimitor, cumpărătorii înșiși nu erau conștienți de faptul că muzica avea o influență asupra alegerilor lor de vin.

Strategia dumneavoastră în domeniul muzicii din locațiile comerciale ar trebui concepută pentru a vă sprijini obiectivele specifice de vânzări. Iar aici intervenim noi, având o experiență de peste 20 de ani în radio în România, alături de partenerii americani care crează radiouri instore de zeci de ani la nivel mondial, fiind prezenți în peste 60 de țări ți în absolut toate domeniile, de la hoteluri la benzinării, de la spa-uri la săli de fitness, de la patiserii la cafenele și de la supermarkturi la mall-uri cu suprafețe de zeci de mii de metri patrați.

La toate această experiență se adaugă și un alt atu: cu muzica de la noi nu mai sunteți obligați să achitați niciun fel de taxă către niciun organism de gestiune colectivă pentru comunicare publică ambientală (UCMR-ADA, UPFR și CREDIDAM).

#taxepentrumuzicaambientala #taxepentrumuzica #cesiuneneexclusiva #artistiindependenti #utilizatordemuzica #taxededifzuaremuzica #taxedemuzica #instoreradioro #radiosparx #licentamuzica #legeadreptuluideautor #playlistpentrubijuterii #muzicainhoteluri #muzicaindependenta #playlistpentrucafenele #drepturideautor #titulardedrepturi #credidam #muzicainmagazindejucarii #muzicainmagazin #entitateindependenta #muzicacudreptdeautor #licentaneexclusivamuzica #legea81996 #muzicaambientala #instoreradio #compozitoriindependenti #dreptdeautor #entitateindependentademanagement #organismedegestiunecolectiva #muzicainbenzinarii #upfr #ucmrada

102 afișare

Muzica cu drepturi de autor si drepturi conexe pentru locatii comerciale (magazine, mall-uri, supermarketuri, baruri, cafenele, hoteluri, restaurante, benzinarii. Muzica fara taxe catre organismele de gestiune colectiva UCMR-ADA, UPFR si CREDIDAM pentru comunicare publica ambientala.

© 2016 - 2019 by Independent Management Entity Europe Ltd.