Caută
  • Horatiu Coldea

De ce este importanta muzica in locatiile comerciale


Muzica din locațiile comerciale este mult mai importantă decât se credea anterior. Și este foarte important să obțineți dreptul de a difuza muzică atunci când începeți o afacere sau când afacerea funcționează de zeci de ani.

Muzica în locațiile comerciale este un domeniu studiat începând cu anii 1980, cu lucrarea de pionierat a dr. Ronald E. Milliman, profesor la Universitatea din Western Kentucky, care a făcut cercetări inovatoare cu privire la modul în care muzica de fundal influențează comportamentul la cumpărături.

Cu toate acestea, ignoranța cu privire la impactul muzicii în spațiile comerciale există - chiar și la cele mai mari lanțuri de supermarketuri - și în ciuda faptului că pentru clienți muzica s-a dovedit a fi la fel de influentă atunci când iau decizia de cumpărare ca elementele vizuale și de branding ale magazinului.

Dacă componentele vizuale sunt fața magazinului, atunci muzica este vocea voastră !

Muzica este mult mai mult decât divertisment pentru clienții voștrii - este timbrul și sufletul mărcii vostre care transmite clienților cine sunteți cu adevărat.

Știm cu toții că muzica poate afecta creierul în multe feluri.

Spre deosebire de elementele vizuale, cum ar fi fonturile sau culorile, muzica este mult mai greu de cuantificat.

Este sunetul corect? Așa sună marca mea? Aceste întrebări nu au răspunsuri imediate și simple.

Când vine vorba despre muzică, părerile sunt mai subiective decât cele referitoare la elementele vizuale, iar oamenii au opinii mai puternice despre aceasta. Probabil credeți că gustul dumneavoastră muzical este elegant, dar afinitatea voastră pentru U2 nu este neapărat cea mai bună alegere pentru magazinul pe care îl dețineți sau îl reprezentați.

Cea mai bună modalitate de a aborda sunetul locației este să îl integrați în întreg brandingul senzorial, să îi acordați aceeași atenție ca și identității vizuale. Trebuie să vă gândiți la o identitate vizuală și la o identitate sonoră ambientală în același timp.

Mulți au senzația că în, rețeaua lor de magazine, benzinării, cafenele, restaurante, hoteluri, mall-uri sau alte locații comerciale trebuie să difuzeze piese arhi-cunoscute, super-difuzate pe toate posturile de radio însă aceasta este o greșeală de amator: pe când radioul vrea să te țină atent la muzica difuzată în spațiul de vânzare lucrurile stau exact invers - cea mai bună muzică ambientală în spații de vânzare cu amănuntul este de fapt muzica pe care nu v-o mai amintiți. Cea mai bună muzică creează o atmosferă care te încântă, dar rămâne la nivel subconștient.

Cea mai proastă muzică ambientală este adesea muzica pe care o observați, mai ales dacă nu se potrivește cu marca și atmosfera magazinului.

Adesea, chiar și cei mai mari retaileri au dificultăți vi-s-a-vis de muzica difuzată mai ales când vorbim de foarte multe locații.

Asta se întâmpla deoarece, până nu demult aceștia erau nevoiți să expedieze CD-uri în locații diferite, pentru fiecare magazin în parte astfel că era dificil să obțină o imagine de ansamblu și aproape imposibil de verificat dacă personalul chiar folosea CD-urile și nu propriile sale mp3-uri preferate. În plus, chiar și când difuzau muzica primită de la sediul central, personalul uita să schimbe CD-ul, astfel încât experiența muzicală ajungea să fie repetitivă și neinspirată. Ca să nu mai vorbim despre faptul că programarea unui spot de promovare era deosebit de greoaie, avâbd în vedere că trebuia pus pe acel CD iar acesta avea câteva zile până ajungea în magazin. Mai mult, poate magazinul avea nevoie de difuzarea acelui spot doar pentru câteva zile (până ajungea CD-ul in magazin promoțiaera încheiată !).

Acesta a fost unul din aspectele care a împiedicat reprezentanții magazinelor să vadă radioul intern ca pe un canal de marketing util. Noi am schimbat asta, prin streaming digital și posibilitatea de a programa dfuzarea spoturilor de promovare ușor, dintr-un singur punct, cu transmitere instantanee indiferent ca asta se face la 100 de metri de sediul central al rețelei de magazine sau la 5.000 de kilometri, într-o cu totul altă țară.

E dovedit științific că, cu cât clienții petrec mai mult timp în magazinul dumneavoastră, cu atât este mai sigur că vor cumpăra mai multe lucruri.

Suntem o echipă cu o experiență de peste 20 de ani în radio și televiziune și reprezentăm o companie americană ce oferă muzică în locații comerciale din 64 de țări de aproape 30 de ani.

Am vrea să ne întâlnim și să te ajutăm să-ți crești vânzările prin muzică profesionist aleasă, prin difuzare de spoturi de promovare dar și să-ți reduci cheltuielile cu taxele către organismele de gestiune colectivă (de fapt, să nu mai plătiți aceste taxe în baza modificărilor aduse legii 8/1996, a dreptului de autor) UCMR-ADA, UPFR și CREDIDAM.

#taxepentrumuzica #taxededifzuaremuzica #taxedemuzica #licentamuzica #muzicainmagazin #licentaneexclusivamuzica #muzicacudreptdeautor #muzicaambientala #cesiuneneexclusiva #artistiindependenti #radiosparx #utilizatordemuzica #instoreradioro #legeadreptuluideautor #playlistpentrucafenele #muzicaindependenta #muzicainhoteluri #credidam #entitateindependenta #legea81996 #instoreradio #compozitoriindependenti #entitateindependentademanagement #muzicainbenzinarii #organismedegestiunecolectiva #upfr #ucmrada

0 afișare

Muzica cu drepturi de autor si drepturi conexe pentru locatii comerciale (magazine, mall-uri, supermarketuri, baruri, cafenele, hoteluri, restaurante, benzinarii. Muzica fara taxe catre organismele de gestiune colectiva UCMR-ADA, UPFR si CREDIDAM pentru comunicare publica ambientala.

© 2016 - 2019 by Independent Management Entity Europe Ltd.