top of page

Branding senzorial prin muzică în locații comerciale


Ce știți în acest moment despre brandingul senzorial ?

Poate nu multe însă, cu siguranță, folosiți acest concept: este un tip complex de marketing care se adresează tuturor simțurilor în legătură cu marca pe care o reprezentați. Utilizează simțurile pentru a se conecta cu clienții la un nivel emoțional.

Mărcile pot crea legături emoționale în mintea clienților, apelând la simțurile lor. O experiență de brand multi-senzorială generează anumite convingeri, sentimente, gânduri și opinii pentru a crea o imagine de brand în mintea clientului.

www.instoreradio.ro

Auzul este un simț care este adesea subestimat în marketing, totuși, împreună cu vederea, acesta reprezintă 99% din toată comunicarea mărcii.

Sunetul afectează starea noastră de spirit și starea psihologică, contribuie la liniștea sufletească și ne avertizează asupra pericolului. De la începutul secolului al XX-lea, sunetul a fost aplicat în mass-marketing, contribuind la conștientizarea unei companii și a produselor sale, în principal prin intermediul televiziunii și radioului.

Oamenii își exprimă deseori identitatea prin sunete. În mod verbal, transmitem altora cine suntem, cum ne simțim și ce ne place, printre multe altele. Prin utilizarea sunetului ne putem clarifica argumentele, opiniile și sentimentele într-un mod care nu poate fi făcut exclusiv prin expresiile faciale. Folosim, de asemenea, identificarea prin folosirea sunetelor, în special a muzicii, motiv pentru care multe branduri și firme investesc o cantitate imensă de timp și bani pentru a asocia melodia potrivită sau spotul cu produsul lor și pentru a construi astfel o identitate mai puternică. Toate lanțurile mari de retail din lume investesc în programe muzicale personalizate.

O formă foarte puternică de marketing este utilizarea spoturilor audio în locații. În Statele Unite spoturile audio personalizate au fost folosite ca un nou mod de a comercializa noi produse și servicii încă din anii 1920. În anii ‘40, Austen Herbert Croom-Johnson și Alan Bradley Kent au dezvoltat spotul audio "Pepsi-Cola Hits the Spot", care a fost primul spot audio difuzat de rețea. Spotul Pepsi a fost plasat cu succes în milioane de jukebox-uri în jurul Statelor Unite.

Vocile pot fi, de asemenea, folosite pentru a crea o conexiune între o marcă și un sunet. Vocile sunt adesea percepute ca personale, emoționale și prietenoase, motiv pentru care sunt atât de eficiente pentru anumite branduri. O voce trebuie utilizată în mod continuu și coerent pentru a spori identitatea mărcii. BMW a folosit vocea lui David Suchet peste 10 ani pentru a da sentimentul potrivit reclamei sale.

Toată această filozofie de marketing noi v-o oferim prin intermediul serviciului InStore Radio. Simplu, la un click distanță.

De la noi primiți, la cheie, un radio cu circuit intern care, pe lângă muzica foarte bine aleasă care vă atrage clienții vă oferă și posibilitatea difuzării de reclame personalizate către aceștia.

Imaginați-vă cât de mult vă poate ajuta faptul că produsele pe care le vindeți sunt promovate clienților care vă trec pragul. Se numește “public captiv” deoarece nu are de ales și aude ceea ce îi transmiteți prin intermediul radioului intern. Dacă la un ecran aleg să nu se uite, dacă un flyer îl aruncă imediat ce l-au primit, dacă angajatul dumneavoastră nu e în dispoziția necesară (sau pur și simplu, nu vrea !) să promoveze produsele, clientul o să perceapă sunetul cu siguranță (nu ați văzut pe nimeni cu degetele în urechi într-un magazin, restaurant, benzinărie, etc.).

Catalogul uriaș de care dispunem, prin prisma reprezentării unui mare editor muzical din Statele Unite, ne dă posibilitatea să vă oferim playlisturi dedicate și alese din peste jumătate de milion de piese muzicale, din absolut toate genurile posibile.

Vestea cea mai bună de-abia acum vine: folosind catalogul nostru muzical nu mai sunteți obligați să achitați nicio taxă către organismele de gestiune colectivă UCMR-ADA, UPFR și CREDIDAM.

Cum se poate asta ?

Legea dreptului de autor și a drepturilor conexe dreptului de autor, legea 8/1996, a fost modificată în luna martie a acestui an pentru a transpune o directivă europeană (2014/26/UE) și a fost publicată în Monitorul Oficial nr. 268 din 27.03.2018. Astfel, după lupte grele (România a fost ultima țară care a transpus această directivă și asta abia după ce Comisia Europeană a dat în judecată statul român la Curtea Europeană de Justiție), am reușit să introducem definiții europene și in legislația autohtonă, cum ar fi titularul de drepturi, utilizatorul sau entitatea independentă de management.

Din acest moment, utilizatorul este definit pentru prima dată în legislația română, la fel ca în directiva europeană, ca fiind “orice persoană sau entitate care întreprinde acțiuni condiționate de autorizarea de către titularii de drepturi, de remunerarea titularilor de drepturi sau de plata unor compensații către aceștia și care nu acționează în calitate de consumator”. Compania noastră este titulară de drepturi, printr-un contract de cesiune neexclusivă cu partenerii americani de la RadioSparx, conform art. 39 – 43 din legea 8/1996 care definesc cesiunea drepturilor.

Conform acelorași articole, prin cesiune neexclusivă, vă transferăm drepturile obținute fără ca dumneavoastră să aveți dreptul să le cesionați mai departe. În acest fel, deveniți titulari de drepturi astfel că nu mai aveți nicio obligație de plată către niciun organism de gestiune colectivă.

Doar imaginați-vă ! Sunet profesionist personalizat, spoturi audio proprii și nicio taxă către UCMR-ADA, UPFR și CREDIDAM.

RECENT POSTS

FEATURED POSTS

FOLLOW US

  • Grey Facebook Icon
  • Grey Twitter Icon
  • Grey Instagram Icon
  • Grey Google+ Icon
  • Grey Pinterest Icon
bottom of page